Natječaji / Javni pozivi

31. siječnja 2019. - 28. veljače 2019.
Otvoreni

Informiranje u državama članicama iz Vinske omotnice

PODRUČJE NATJEČAJA:
  • Investicije u razvoj poslovnih planova gospodarstvenika
KORISNICI SREDSTAVA:
  • Ostali
  • Građani

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Natječaj za mjeru Informiranje u državama članicama iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023. Nacionalni program za ovo programsko razdoblje vrijedan je 54,1 milijuna eura, odnosno 10,8 milijun eura godišnje, a za ovu mjeru u ovoj je godini predviđeno 260 tisuća eura.

Cilj mjere Informiranje u državama članicama je:

  • provođenje informativnih aktivnosti u pogledu zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla (u pogledu sustava zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla Unije u pogledu posebne kakvoće, ugleda ili ostalih značajki koje vino ima zbog posebnog zemljopisnog okruženja ili podrijetla
  • provođenje informativnih aktivnosti o odgovornoj konzumaciji vina i rizika povezanih sa štetnom konzumacijom vina

Provođenje informativnih aktivnosti kojima se pozicionira vino kao dio zdrave prehrane i modernog životnog stila, jača svijest ljudi prema odgovornom obrascu pijenja, informira potrošače o obilježjima vinorodnih područja Hrvatske, osobinama hrvatskih vina sa zaštićenom oznakom izvornosti i općenito o EU sustavu kvalitete vina – zaštićenim oznakama izvornosti i zaštićenim oznakama zemljopisnog podrijetla, osobito o uvjetima i učincima s obzirom na posebnu kvalitetu, ugled ili ostale značajke koje vino ima zbog posebnog zemljopisnog okruženja ili podrijetla.

Razina potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU u iznosu do 50% i na razinu državne potpore proračuna RH u iznosu do 30%.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 100.000 EUR, a dozvoljeni troškovi  su:

  • sudjelovanje u informativnim kampanjama
  • sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili značaja za Uniju
  • oglašavanje u medijima na tržištu država članica (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
  • izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica
  • administrativni troškovi i troškovi osoblja