U dvije godine preko 2 milijuna kuna stiglo u lokalnu zajednicu

Povodom usvajanja godišnjeg izvješća o radu za 2016.g. od strane Upravnog vijeća, Baranjska razvojna agencija Grada Belog Manastira rekapitulirala je i s građanima podijelila rezultate dvije godine svog rada s lokalnim poduzetnicima, obrtnicima, poljoprivrednicima, udrugama i građanima.

– U brojkama naši rezultati su veliki. U dvije godine proveli smo 88 savjetovanja, pripremili 53 projekta i 7 poslovnih planova te organizirali 11 informativno-edukativnih događanja s preko 220 sudionika. Iznimno nas veseli i brojka od 2.226.861,97 kuna koje su zbog našeg rada investirane u lokalnu zajednicu, što provedenim projektima, što odobrenim poslovnim planovima poduzetnika., kazala je ravnateljica Milica Milosavljević.

Podsjetimo, Baranjska razvojna agencija Grada Belog Manastira javna je ustanova kojoj je osnivač Grad Beli Manastir i jedina je takva u Baranji. Cilj joj je edukacijama, informiranjem, pripremom projekata i prateće tehničke dokumentacije pomagati osnivaču i pravnim i fizičkim osobama u osiguranju sredstava potrebnih za razvoj. S radom je započela 1. travnja 2015. godine i vjerojatno su njeni najpoznatiji projekti vezani uz hologramsku baku u Etnološkom centru baranjske baštine, mapiranje i označavanje šetačkih staza na Banskom brdu te projekti u području humanitarnog rada gdje je BARA osigurala sredstva za renoviranje zgrade Gradskog društva Crvenog križa Beli Manastir te za školske obroke 510 djece iz siromašnih obitelji u prošloj školskoj godini, a koji su polaznici škola na području rada Gradskog društva Crvenog križa Beli Manastir.

– Mislim da je naš najveći doprinos u tome što su naša vrata uvijek otvorena svima i što svaku poslovnu ideju i natječaj na koji se može prijaviti prijavljujemo zajedno s klijentima. Nekad oni zajedno s nama pišu projekte na projektnim klinikama, nekad sjede pokraj nas dok ih mi pišemo, ali naglasak je tu uvijek na partnerstvu i zajedništvu. U prilog tome govori i brojka od 32 dodijeljene pojedinačne potpore male vrijednosti poduzetnicima i obrtnicima i jedan novoosnovani obrt na području Grada Belog Manastira., pojašnjava Milosavljević.

Partneri i suradnici ove vrijedne lokalne razvojne agencije su iz cijele regije, a u informiranju građana pomažu im i mediji.

– Bez medija ovo sve ne bi mogli. Kad organiziramo naš EU info dan svi prenesu informacije i nama se obično okupi puna dvorana. Kad je bio otvoren natječaj za financiranje energetske obnove obiteljskih kuća, mediji su bili ti koji su nam pomogli proširiti informaciju o uvjetima natječaja. Posebno hvala našem Radiju Baranja koji nam je omogućio prostor svake srijede u 9 sati kako bi građanima pročitali koji su trenutno otvoreni natječaji i koji zajedno s nama odrađuje posebne priloge informiranja poljoprivrednika. Doduše, kažu građani da moram sporije čitati jer ne stignu sve zapisati što kažem., za kraj je rekla Milosavljević.