Informiranje u državama članicama iz Vinske omotnice
- investicije_u_razvoj_poslovnih_planova_gospodarstvenika
- Ostali
- Građani
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Natječaj za mjeru Informiranje u državama članicama iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023. Nacionalni program za ovo programsko razdoblje vrijedan je 54,1 milijuna eura, odnosno 10,8 milijun eura godišnje, a za ovu mjeru u ovoj je godini predviđeno 260 tisuća eura.
Cilj mjere Informiranje u državama članicama je:
- provođenje informativnih aktivnosti u pogledu zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla (u pogledu sustava zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla Unije u pogledu posebne kakvoće, ugleda ili ostalih značajki koje vino ima zbog posebnog zemljopisnog okruženja ili podrijetla
- provođenje informativnih aktivnosti o odgovornoj konzumaciji vina i rizika povezanih sa štetnom konzumacijom vina
Provođenje informativnih aktivnosti kojima se pozicionira vino kao dio zdrave prehrane i modernog životnog stila, jača svijest ljudi prema odgovornom obrascu pijenja, informira potrošače o obilježjima vinorodnih područja Hrvatske, osobinama hrvatskih vina sa zaštićenom oznakom izvornosti i općenito o EU sustavu kvalitete vina – zaštićenim oznakama izvornosti i zaštićenim oznakama zemljopisnog podrijetla, osobito o uvjetima i učincima s obzirom na posebnu kvalitetu, ugled ili ostale značajke koje vino ima zbog posebnog zemljopisnog okruženja ili podrijetla.
Razina potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU u iznosu do 50% i na razinu državne potpore proračuna RH u iznosu do 30%.
Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 100.000 EUR, a dozvoljeni troškovi su:
- sudjelovanje u informativnim kampanjama
- sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili značaja za Uniju
- oglašavanje u medijima na tržištu država članica (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
- izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica
- administrativni troškovi i troškovi osoblja